woensdag 12 oktober 2016

In de hyperfocus!



Ik zou ik niet zijn als ik me niet helemaal in de krijtverf zou storten! Verzamel meteen een scala aan kleuren, experimenteer met allerlei technieken en vooral organiseer en rubriceer de nieuw aangeschafte materialen. En dan ga ik op zoek naar leuke projecten en mogelijkheden dit met anderen te delen in een leuke workshop.

Krukjes, kandelaars en dienbladen moeten er allemaal aan geloven. Krijgen allemaal een metamorfose. geen object is veilig meer.
En het nieuw geschilderde blauwe kastje is gebombardeerd tot Verfkastje!

Wil je ook je spiegel of krukje nieuw leven inblazen? Doe mee op DIY Zaterdag. Kijk hierboven in de agenda voor het programma van dit najaar. In de reacties kun je reserveren of ga naar mijn facebookpagina Needles with a Twist.

Hieronder wat leuke voorbeelden




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten